Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01275

Μπροσούρες - Computers
Κωδικός:FT01275

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01292

Μπροσούρες - Βιομηχανικά
Κωδικός:FT01292

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01296

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:FT01296

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01298

Μπροσούρες - Κοινωνικά-Πολιτιστικά
Κωδικός:FT01298

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01302

Μπροσούρες - Ψυχαγωγία
Κωδικός:FT01302

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01307

Μπροσούρες - Φύση
Κωδικός:FT01307

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01311

Μπροσούρες - Computers
Κωδικός:FT01311

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01317

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:FT01317

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01324

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:FT01324

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01326

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:FT01326

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01332

Μπροσούρες - Υπηρεσίες
Κωδικός:FT01332

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01336

Μπροσούρες - Κατοικίδια & Ζώα
Κωδικός:FT01336

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: