Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00887

Μπροσούρες - Φύση
Κωδικός:FT00887

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00893

Μπροσούρες - Logistics
Κωδικός:FT00893

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00904

Μπροσούρες - Βιομηχανικά
Κωδικός:FT00904

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00908

Μπροσούρες - Ψυχαγωγία
Κωδικός:FT00908

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00914

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:FT00914

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00920

Μπροσούρες - Κατοικίδια & Ζώα
Κωδικός:FT00920

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00927

Μπροσούρες - Computers
Κωδικός:FT00927

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00936

Μπροσούρες - Ταξίδια & Τουρισμός
Κωδικός:FT00936

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00942

Μπροσούρες - Καταστήματα - Μαγαζιά
Κωδικός:FT00942

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00960

Μπροσούρες - Βιομηχανικά
Κωδικός:FT00960

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00962

Μπροσούρες - Ξενοδοχείο
Κωδικός:FT00962

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00966

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:FT00966

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: