Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00560

Μπροσούρες - Εποχιακά
Κωδικός:BM00560

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00561

Μπροσούρες - Εποχιακά
Κωδικός:BM00561

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00562

Μπροσούρες - Εποχιακά
Κωδικός:BM00562

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00572

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:BM00572

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00574

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:BM00574

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00575

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:BM00575

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01205

Μπροσούρες - Computers
Κωδικός:FT01205

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01207

Μπροσούρες - Computers
Κωδικός:FT01207

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01255

Μπροσούρες - Ηλεκτρονικά
Κωδικός:FT01255

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01258

Μπροσούρες - Μόδα-Ομορφιά
Κωδικός:FT01258

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01266

Μπροσούρες - Επιχειρήσεις Διάφορες
Κωδικός:FT01266

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01274

Μπροσούρες - Αρχιτεκτονική - Διακόσμηση
Κωδικός:FT01274

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: