Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01342

Μπροσούρες - Προστασία
Κωδικός:FT01342

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01344

Μπροσούρες - Ξενοδοχείο
Κωδικός:FT01344

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01356

Μπροσούρες - Κοινωνικά-Πολιτιστικά
Κωδικός:FT01356

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01360

Μπροσούρες - Μόδα-Ομορφιά
Κωδικός:FT01360

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01362

Μπροσούρες - Αθλητισμός & Υγεία
Κωδικός:FT01362

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT01368

Μπροσούρες - Μόδα-Ομορφιά
Κωδικός:FT01368

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00577

Μπροσούρες - Εποχιακά
Κωδικός:BM00577

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00578

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:BM00578

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00579

Μπροσούρες - Γάμος
Κωδικός:BM00579

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00580

Μπροσούρες - Γάμος
Κωδικός:BM00580

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00581

Μπροσούρες - Γάμος
Κωδικός:BM00581

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00582

Μπροσούρες - Γάμος
Κωδικός:BM00582

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: