Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00216

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00216

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00217

Μπροσούρες - Αυτοκίνητα - Μεταφορές
Κωδικός:BM00217

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00218

Μπροσούρες - Ταξίδια & Τουρισμός
Κωδικός:BM00218

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00219

Μπροσούρες - Αθλητισμός & Υγεία
Κωδικός:BM00219

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00220

Μπροσούρες - Αυτοκίνητα - Μεταφορές
Κωδικός:BM00220

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00221

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:BM00221

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00222

Μπροσούρες - Επιχειρήσεις Διάφορες
Κωδικός:BM00222

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00223

Μπροσούρες - Ξενοδοχείο
Κωδικός:BM00223

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00224

Μπροσούρες - Αυτοκίνητα - Μεταφορές
Κωδικός:BM00224

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00225

Μπροσούρες - Μικρές Επιχειρήσεις
Κωδικός:BM00225

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00209

Μπροσούρες - Αυτοκίνητα - Μεταφορές
Κωδικός:BM00209

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00210

Μπροσούρες - Αθλητισμός & Υγεία
Κωδικός:BM00210

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.