Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00259

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:BM00259

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00260

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:BM00260

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00261

Μπροσούρες - Ακίνητα
Κωδικός:BM00261

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00227

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:BM00227

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00228

Μπροσούρες - Μηχανικοί
Κωδικός:BM00228

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00229

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:BM00229

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00230

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:BM00230

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00231

Μπροσούρες - Ψυχαγωγία
Κωδικός:BM00231

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00232

Μπροσούρες - Ταξίδια & Τουρισμός
Κωδικός:BM00232

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00233

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:BM00233

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00234

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:BM00234

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00235

Μπροσούρες - Μικρές Επιχειρήσεις
Κωδικός:BM00235

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.