Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB075

Μπροσούρες - Αγροτικά
Κωδικός:SLGB075

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB076

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLGB076

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB077

Μπροσούρες - temp
Κωδικός:SLGB077

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB078

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLGB078

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB080

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLGB080

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB080

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLGB080

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLHB001

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:SLHB001

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLHB002

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:SLHB002

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLHB008

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:SLHB008

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB048

Μπροσούρες - Ενέργεια & Περιβάλλον
Κωδικός:SLGB048

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB049

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:SLGB049

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB050

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLGB050

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.