Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00308

Μπροσούρες - Αθλητισμός & Υγεία
Κωδικός:ST00308

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLTC014

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLTC014

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLTC015

Μπροσούρες - Τεχνολογία
Κωδικός:SLTC015

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLHM003

Μπροσούρες - Ακίνητα
Κωδικός:SLHM003

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLIN001

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLIN001

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLLG001

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLLG001

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLLG001

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLLG001

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLLG002

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLLG002

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLLG003

Μπροσούρες - Επαγγελματικές Υπηρεσίες
Κωδικός:SLLG003

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMA004

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:SLMA004

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMA005

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:SLMA005

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMD003

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:SLMD003

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.