Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00362

Μπροσούρες - Internet
Κωδικός:FT00362

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00366

Μπροσούρες - Logistics
Κωδικός:FT00366

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00415

Μπροσούρες - Logistics
Κωδικός:FT00415

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00424

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:FT00424

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00433

Μπροσούρες - Ταξίδια & Τουρισμός
Κωδικός:FT00433

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00446

Μπροσούρες - Internet
Κωδικός:FT00446

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00453

Μπροσούρες - Logistics
Κωδικός:FT00453

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00455

Μπροσούρες - Logistics
Κωδικός:FT00455

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00459

Μπροσούρες - Computers
Κωδικός:FT00459

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00464

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:FT00464

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00465

Μπροσούρες - Internet
Κωδικός:FT00465

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: FT00467

Μπροσούρες - Internet
Κωδικός:FT00467

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: