Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00511

Μπροσούρες - Αγροτικά
Κωδικός:BM00511

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00528

Μπροσούρες - Ακίνητα
Κωδικός:BM00528

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB048

Μπροσούρες - Ενέργεια & Περιβάλλον
Κωδικός:SLGB048

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLGB074

Μπροσούρες - Κατασκευές
Κωδικός:SLGB074

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLHM002

Μπροσούρες - Συντήρηση σπιτιού
Κωδικός:SLHM002

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00722

Μπροσούρες - Μόδα-Ομορφιά
Κωδικός:ST00722

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00743

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:ST00743

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00271

Μπροσούρες - Τεχνολογία
Κωδικός:ST00271

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00368

Μπροσούρες - Τρόφιμα & Ποτά
Κωδικός:ST00368

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00368

Μπροσούρες - Τρόφιμα & Ποτά
Κωδικός:ST00368

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00745

Μπροσούρες - Concept
Κωδικός:ST00745

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00772

Μπροσούρες - Σχέδια-Χρώματα
Κωδικός:ST00772

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.