Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMD014

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:SLMD014

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMD015

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:SLMD015

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLTC008

Μπροσούρες - Τεχνολογία
Κωδικός:SLTC008

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLTC010

Μπροσούρες - Τεχνολογία
Κωδικός:SLTC010

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLTC011

Μπροσούρες - Τεχνολογία
Κωδικός:SLTC011

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLTC012

Μπροσούρες - Τεχνολογία
Κωδικός:SLTC012

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLTC006

Μπροσούρες - Τεχνολογία
Κωδικός:SLTC006

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMD016

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:SLMD016

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMD017

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:SLMD017

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMD017

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:SLMD017

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMD018

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:SLMD018

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: SLMD018

Μπροσούρες - Ιατρική & Φροντίδα Υγείας
Κωδικός:SLMD018

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: