Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00964

Μπροσούρες - Σχέδια-Χρώματα
Κωδικός:ST00964

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00964

Μπροσούρες - Σχέδια-Χρώματα
Κωδικός:ST00964

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00964

Μπροσούρες - Σχέδια-Χρώματα
Κωδικός:ST00964

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST01027

Μπροσούρες - Concept
Κωδικός:ST01027

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST01469

Μπροσούρες - Εποχιακά
Κωδικός:ST01469

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST01469

Μπροσούρες - Εποχιακά
Κωδικός:ST01469

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST01469

Μπροσούρες - Εποχιακά
Κωδικός:ST01469

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00874

Μπροσούρες - Τρόφιμα & Ποτά
Κωδικός:ST00874

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00876

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:ST00876

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00876

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:ST00876

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00877

Μπροσούρες - Σχέδια-Χρώματα
Κωδικός:ST00877

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST00877

Μπροσούρες - Σχέδια-Χρώματα
Κωδικός:ST00877

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.