Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00007

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:BM00007

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00006

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:BM00006

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00005

Μπροσούρες - Επιχειρήσεις Διάφορες
Κωδικός:BM00005

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00004

Μπροσούρες - Επιχειρήσεις Διάφορες
Κωδικός:BM00004

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00003

Μπροσούρες - Ταξίδια & Τουρισμός
Κωδικός:BM00003

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00002

Μπροσούρες - Ακίνητα
Κωδικός:BM00002

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00001

Μπροσούρες - Επιχειρήσεις Διάφορες
Κωδικός:BM00001

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: