Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00068

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:BM00068

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00067

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:BM00067

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00066

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00066

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00065

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00065

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00064

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00064

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00063

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00063

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00062

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00062

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00061

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00061

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00060

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00060

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00059

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00059

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00058

Μπροσούρες - Επικοινωνίες
Κωδικός:BM00058

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00057

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:BM00057

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: