Ψηφιακό τυπογραφείο
Εκτύπωση Εντύπων Ψηφιακες - offset εκτυπωσεις, διαφημιστικα Φυλλαδια

Προηγούμενη
Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00262

Μπροσούρες - Υγεία & Ομορφιά
Κωδικός:BM00262

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00245

Μπροσούρες - Εκπαίδευση & Κατάρτιση
Κωδικός:BM00245

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00226

Μπροσούρες - Μικρές Επιχειρήσεις
Κωδικός:BM00226

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00212

Μπροσούρες - Αθλητισμός & Υγεία
Κωδικός:BM00212

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00208

Μπροσούρες - Ξενοδοχείο
Κωδικός:BM00208

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00187

Μπροσούρες - Επιχειρήσεις Διάφορες
Κωδικός:BM00187

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00109

Μπροσούρες - Ξενοδοχείο
Κωδικός:BM00109

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: BM00013

Μπροσούρες - Επιχειρήσεις Διάφορες
Κωδικός:BM00013

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST02427

Μπροσούρες - Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες
Κωδικός:ST02427

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST02357

Μπροσούρες - Μόδα-Ομορφιά
Κωδικός:ST02357

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST02357

Μπροσούρες - Μόδα-Ομορφιά
Κωδικός:ST02357

Έτοιμες μακέτες - Μπροσούρες - έτοιμες μακέτεςΚωδικός: ST02357

Μπροσούρες - Μόδα-Ομορφιά
Κωδικός:ST02357

Προηγούμενη

Υπηρεσίες σχεδιασμού κι εκτυπώσεις εντύπων όπως Μπροσούρες και Κατάλογοι προϊόντων.

Σχεδιασμός λογότυπων
Ο σχεδιασμός λογότυπου είναι ένας σημαντικός τομέας της γραφιστικής. Το λογότυπα εκπροσωπούν τις εταιρείες και πολλές φορές ο πελάτης – καταναλωτής συνδυάζει το σήμα του λογοτύπου με το προϊόν της εκάστοτε εταιρείας. Για τον λόγο αυτό ο επανασχεδιασμός λογοτύπου είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.
Το χρώμα θεωρείται σημαντικό για την αναγνωρισιμότητα του λογοτύπου, αλλά δεν πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο για το σχεδιασμό, το οποίο ενδεχομένως έρχεται σε σύγκρουση με τη λειτουργικότητά του.
Ορισμένα χρώματα συνδέονται με ορισμένα συναισθήματα που ο σχεδιαστής θέλει να μεταδώσει. Για παράδειγμα τα δυνατά βασικά χρώματα όπως το κόκκινο τα οποία προορίζονται να προσελκύσουν την προσοχή των οδηγών στους αυτοκινητόδρομους είναι κατάλληλα για τις επιχειρήσεις που απαιτούν τέτοια προσοχή. Στις Ηνωμένες Πολιτείες κόκκινο, λευκό, μπλε και χρησιμοποιούνται συχνά σε λογότυπα για τις εταιρείες που θέλουν να προβάλλουν πατριωτικά αισθήματα. Το πράσινο συνδέεται συχνά με τον τομέα της υγείας και υγιεινής και τελευταία με το περιβάλλον . Το μπλε ή ασημί χρησιμοποιείται συχνά σε τρόφιμα δίαιτας. Σε άλλες περιπτώσεις λογοτύπων πιο υποτονικά χρώματα μπορούν να επικοινωνούν αξιοπιστία, την ποιότητα, τη χαλάρωση, ή άλλα χαρακτηριστικά.

x

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ μας!
Επωφεληθείτε από τα ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο mail σας!

Συμπληρώστε το e-mail σας εδώ: